Banán za milión, ako tvoriť značku. ( Tomáš Lukavec )

Asi len málokoho obišla kampaň Tomáša Lukavca Banán za Milión a nevie čo to je.

Je to projekt, ktorý Tomáš vytvoril za účelom pomáhať širšej skupine ľudí, aby sa stali osobnostnou značkou, naučili sa predvídať, získať si ľudí, myslieť vo veľkom, stať sa špičkou vo svojom obore, nakoľko doteraz spolupracoval len v pozadí veľkých a úspešných. Spolupráca zo značkami ako Andy Winson, Mark Dzirasa, Pavel Říha ho presvedčila, že byť značkou je oveľa jednoduchšie než práca ako zamestnanec či podnikateľ.

Ak ste si ešte neprečítali e-book, do ktorého Tomáš dal skutočne veľa, nepremeškajte túto šancu a stiahnite si ho aj s pracovným zošitom. www.frontanabanany.cz

Kedy a čím ma Tomáš presvedčil, že skutočne vie čo hovorí a jeho projekt stojí zato ?

Úvodné video o hnilom banáne ma pobavilo, tak to určite aj malo byť.

Videonávod 1 v ktorom Tomáš s Pavlom vysvetlili, kto je značka ma už upútalo informáciami, hlavne Tomášov životný príbeh.

Videonávod 2 bol už o niečom inom. Tu som veľa pochopil našiel som seba, svoj profil a zažil som „AHA moment“. To nebolo všetko, Tomáš pokračuje z ďalšími videami v ktorých hovorí o pointe úspešnej značky, 4-och mýtoch v budovaní značky, vysvetľuje cestu ako sa stať  jasnou značkou.

Už tieto 4 videá sú plné tak dôležitých informácií, že nevidieť ich je hrozná škoda.

Všetky videá si môžete pozrieť tu:

Verím, že to čo uvidíte vám zmení život, zažijete takzvané „aha momenty“ a uvedomíte si veci, súvislosti, ktoré vás zmenia rovnako ako zmenili mňa. Ak si uvedomíte, že ten správny čas je práve teraz, že teraz chcete ešte viac Tomáš pre vás pripravil kompletný program na 10 týždňov s 5 modulmi, 25 video- lekciami a 10-timi živými online stretnutiami. Celý online program stojí len 318.-Eur, je to tak malá investícia naproti hodnote, ktorú dostanete.

Váš Lukáš Vasaráb

IMG_20140608_123443